уторак, 2. децембар 2014.

Право је време за Oilily!


Мој први сусрет са Oilily гардеробом догодио се пре више од 30 година. Ипак, остао је у сећању. У шетњи по граду који није мој, где су људи говорили неким за мене чудним језиком, одједном се пред мојим очима појавио најлепши излог на свету. Као да улазим у неку бајку, повукла сам маму и тату за руке и увела их у право дечије царство. Хаљинице, сукњице, торбице, боје, боје, боје! Била сам потпуно опчињена! Ништа ми нису купили, али сам са собом понела каталог. Чувала сам га годинама као најдражу сликовницу. Била је то љубав на први поглед!

Можете само замислити моју срећу када је ове јесени Oilily ушетао код нас. Наравно да сам својој девојчици одмах одабрала потпуно божанствену, неодољиву хаљину и хулакопке у тону! Обожава је!



Сада, када је снижење почело, обрадоваћу је још неким стварчицама! Ово је прави комплетић за њу, биће неодољива за журку са Деда Мразом!



Сукњице обожава, а обзиром да је то комад који се носи више сезона, ова ће се наћи испод јелке заједно са хулакопкама!




Црвена хаљиница је толико весела, па ћемо на божићни ручак код баке отићи у њој! Xулахопке се подразумевају. То ће бити пакетић од Божић Бате. Наравно, један од пакетића.

 



Право је време за Oilily! Искористите попуст од 30% до чак 50%, прошетајте до нас и поведите ваше мале, али и нешто веће девојчице – Oilily гардероба коју имамо у понуди је у величинама од 4 до 12 година! 

Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...