понедељак, 14. март 2011.

Мода за децу вас не занима све док не добијете дете!

На самом почетку ћу вам признати да сам једна од мама која је потпуно луда за крпицама за бебе. И пре него што сам постала мама била сам тетка, а све Ви које сте тетке или сви Ви који имате тетке знате шта то значи. Уосталом, није Душко Радовић без разлога рекао: ''Маме, рађајте деци сестре, јер сестре постају тетке, а тетке су најлепши, незаменљиви дар сваком детињству.''

Но, да се вратимо на тему. Прву сестричину сам добила са непуних 10 година, а затим је следила друга, па трећа, па сестић, ... и свима сам им увек за све важне и мање важне датуме куповала искључиво гардеробу! Играчке купујемо заједно! Књиге добијају без икаквог посебног разлога, јер мислим да је увек прави датум и право време за књигу. Различите књиге за различите узрасте, али што више то боље! Увек је било тешко наћи комад гардеробе који задовољава сва моја очекивања: да је од природних материјала, квалитетан, прављен за децу а не за умањену копију одраслог човека, довољно весео и шарен, лепршав, ... 

Постало је још теже када је требало изабрати за моју бебу. И тако, разгледајући по нету, дошла сам до закључка да је француска мода за децу оно што ми се највише допада. Неколико месеци пре бебиног првог рођендана, пред сам почетак лета,  упустила сам се у акцију коначног одабира брендова за дечију радњу и свих осталих потребних детаља од полица, преко офингера, до излога,...  За име и лого захваљујемо тетки!


И коначно 19. септембра 2010. почели смо са радом. Првобитно смо се сместили  у прелепом амбијенту Еуроцентра у који се улази из Македонске или Дечанске улице и у понуди смо имали 3 бренда:  Catimini, La Queue du Chat i Deux par Deux.  

Овако је изгледало на почетку
наш први излог
Данас, LES PETITS се налази у самом центру Београда, на само пар минута хода од свих великих градских тргова, у Светогорској 43, и у понуди има врхунске светске брендове: Catimini, Oilily, Desigual, Camper, Kenzo, Deux par Deux и Pediped.














Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...