понедељак, 2. децембар 2013.

Добродошли у Les petits!




 

Светогорска улица се налази у самом срцу Београда, а баш ту у броју 43 налази се прелепи бутик за малишане са стилом - незаобилазно место за све родитеље који трагају за ексклузивним производима и познатим светским брендовима. Добродошли у Les petits!




У овом бутику, пробране понуде, можете пронаћи Catimini, Desigual, Deux par deux и од ове сезоне и Kenzo гардеробу за девојчице и дечаке од рођења, па све до 12 година,као и Oilily торбе за маме и њихове госпођице, али и два веома позната бренда обуће за децу Camper и Pediped.



Les petits је почео са радом септембра 2010. године, након неколико месеци размишљања, а за све треба захвалити једној посебној девојчици – мојој! Када више нисам била задовољна понудом у граду, почела сам да крстарим интернетом и потпуно се заљубила у Catimini, тако да је управо овај бренд био мој први одабир. На слици је њена прва Catimini мајица!


Потпуно без даха су ме оставиле и Deux par deux хулахопке, па без обзира што овај бренд долази из далеке Канаде трудићу се да га задржим у понуди. Погађате, нисам могла да се одлучим, наручила сам неколико пари хулахопкица и боље да вам не пишем колико ме је коштала царина. Но, нема везе, потпуно су очаравајуће.


Оно што волим код овог посла је креативни део. Одабир колекција за предстојећу сезону ме толико преплави да сам данима само у томе. Обзиром да обожавам лето, посебно ме радује наручивање управо летње гардеробе и веома ми прија да у тренутку када почиње јесен продужим лето за још неко време, јер се летње колекције бирају у септембру. Ипак, иако нисам баш неки љубитељ зиме, уживам у зимској гардероби, јер су хулахопке, шалови, капе, рукавице, толико инспиративне да уносе боје и оптимизам у тмурне дане без сунца. Такође, приликом одабира колекције за наредну зиму, средином јануара путујем у Париз и веома се радујем томе. Оданде увек донесем још идеја и ситница за моје мало царство. 


Волим да мешам и уклапам брендове у бутику и водим рачуна о текстовима и сликама на овом блогу као и фејсбук страницама. 
Наравно, потребан нам је био и неки детаљ за косу, обзиром да је од рођења имамо у изобиљу, па је једна дивна, моја, тетка решила да започне свој давно неодсањан сан и прави нам рајфове и шналице, увек нове, лепше, непоновљиве!



Од скора, у радњицу су нам се уселиле и посебне играчке - Koba Yagi, оне којима се деца заиста играју, а уједно и нешто стварају. Не само нови пластичан комад на полици.


У будућности вас очекује још изненађења. Хвала вам што верујете у нас!



Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...