уторак, 10. децембар 2013.

Изаберите савршену зимску јакну!


Сада смо већ на самом прагу зиме. Температуре почињу да се спуштају испод нуле, а није далеко ни дан када ће нас снег ''изненадити''. Уколико сте до сада одлагали, нема више изговора, време је за куповину добре зимске јакне. Можда и ви, као ја, не волите баш превише зиму, али дете хоће на санкање, грудвање, скијање, па да прави Снешка, да се клиза,... Дакле, не можемо да утонемо у зимски сан, али можемо у зимску јакну и правац на снег!

Шта је важно када се купује зимска јакна? Претпостављам да је већини, баш као и мени, важно да буде довољно топла, непромочива и дужа, али не претерано дуга. Ипак, дете треба у њој да трчи, скаче, котрља се. Оно што ми је такође важно је и да не буде тешка, јер сам виђала многе малишане, али и оне мало веће, који у зимским јакнама ходају као да су у бурету, не могу да помере руке, а о снежној грудви и да не говорим. Њима на снегу сигурно није забавно. Морам да питам маму да ли ми је облачила такве јакне. Можда због тога и нисам љубитељ зиме, а зимско сам дете (за мој рођендан углавном има снега).

За ову зиму смо заиста одабрали феноменалне моделе, а избор је вишеструк.

За девојчице до 4 годинице можете да бирате између Catimini и Kenzo бренда,  








а за оне нешто веће, од 4 до 12 година Catimini, Kenzo и Desigual.







За дечаке, од 2 до 12 година, Catimini и Desigual.





Дођите да се испробамо!

Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...