четвртак, 19. децембар 2013.

Моја прва Oilily торба, дефинитивно не и последња!


Ја волим јаке боје и занимљиве дезене, управо због тога сам се заљубила у Oilily торбе. Не само да изгледају веома лепо, већ су и толико квалитетне да ће вам трајати годинама! Овде можете да прочитате и друге текстове о овим торбама!

Ми жене, поред гардеробе и обуће, обожавамо торбе, ТОРБА је нешто што увек желимо и чега никада није превише. Често чујемо комплимент ''Дивна ти је торба'' и схватимо га толико лично, као да је упућен нама самима. Слатка и стилизована Oilily ташна ће добити пуно обожаватеља. Веома ми је драго да још увек имам моју прву Oilily торбу, која дефинитивно није једина. Има их још читав низ, а ипак, на мом списку за Деда Мраза, баш ова на слици испод је на првом месту! 

Осим ње, на списку је и новчаник из исте колекције, као и футрола за мобилни. Наравно, нешто за Божић, а нешто само зато што ме воле! 


А затим долази и мој рођендан, па ето прилике да у мој ормар ускочи још једна, две, три,... Oilily торбе.



Шта ви мислите о Oilily торбама? Желите неку? Наравно! Додајте је на листу и не само да ћете се издвајати из гомиле, већ ћете бити омиљени и дивиће вам се! Наравно, вашој торби, што значи – Вама!





Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...