среда, 11. децембар 2013.

Нека Pediped буде и ваш избор



Као и свака мама, посебно први- пут- мама, све што сам бирала за своју девојчицу морало је да буде најбоље и најлепше.

Од прве гардеробице, бодића и чарапица, капица и зека, уживала сам у бирању и облачењу. Најважније је било да је од квалитетног памука, још ако није беби розе, одлично.

Како је принцеза расла, расли су и моји критеријуми. Са гардеробом смо се мање мучили, пошто у комшилуку имамо најлепши бутик на свету Les petits, али када су ципеле дошле на ред, морам да признам да су ствари биле много компликованије.

Прво сам месецима слушала тетке, баке, друге маме, како је ципела најважнија. Чврста, тврда, са анатомским улошком, да држи зглоб... Никада не треба штедети на доброј дечијој ципели. Са тим се и ја слажем. Са овим претходним, па, баш и не! Зашто? Ја сам сама себи и дан данас најбољи доказ да та „стара школа“ не даје резултате. И моји родитељи су, као и сви други, куповали и облачили свом детету-мени те чврсте ципеле, које држе зглоб и имају анатомски уложак, носила сам две године ортопедске ципеле (и мрзела их из дна душе), а резултат је да и даље имам равне табане. Стање се повремено поправљало, али се после одређеног времена враћало на старо. Сада плаћам данак и том деформитету и вољеним штиклама.

Због свега тога, одлучила сам да се мало едукујем, пре него што свом детету купим прве ципеле. Податак на који сам наишла ме шокирао - 70% деце у Србији има неки деформитет стопала.

Кренула сам у потрагу по дечијим радњама и бутицима, и углавном, ако и оставимо по страни естетску страну, све што је било у понуди чинило ми се претврдо или претешко за мала стопала, И онда је интернет учинио своје. Наишла сам на фотографију преслатких дечијих ципелица, и одмах отишла на сајт произвођача да прочитам о чему се ради.

Pediped?

Срећа једна велика, те се у Америци, мало пре мене, једна мама бавила истим питањима. Била је упорна, имала је вољу и визију (да, и услове) и решила да сама покрене производњу онога што на тржишту у том тренутку није постојало – дечије ципеле прилагођене стопалу, меке, савитљиве, од природних материјала, са основном идејом да буду најближе ходању босим ногама! И све то у три линије, како се дечија моторика и дечије стопало развија – од неспретног првог хода, када вуку стопала по подлози, грче прстиће, бауљају и падају (ORIGINALS линија), преко раног, несигурног хода (GRIP`n`GO линија), па све до сигурних шетача и ходача од вртићког узраста (FLEX линија) .




PediPed ципеле су препоручене од стране Америчког медицинског удружења ортопеда и педијатара за промовисање здравог развоја стопалаPediPed је са нама још од 2004. и не само да ће се Ваша деца заљубити у ове ципеле, и Ви ћете! PediPed обућа је направљена од најбоље класе материјала, са удобним улошцима, изузетног квалитета и различитих стилова за сваку фазу хода!







Флекс Фит систем обезбеђује додатне улошке који се могу уметнути у ципелу вашег детета чиме дужину газишта смањујете за око пола броја, а онда, како стопала Вашег детета расту, можете их уклонити. Флекс Фит систем PediPed-a продужава живот ципеле и помаже да уштедите новац!



Mojoј срећи није било краја, када сам пронашла Pediped у Београду! Бутик Baby chic, продавао je oво савршенство! Одмах сам одшетала до њих и купила својој девојчици слатке ципелице, браон са шареним туфнама, сада већ чувене GISELLE ORIGINALS. Тада је имала 9 месеци и први сусрет њених стопала са подлогом одиграо се у њима.



За први рођендан частилe смо се још једним паром омиљеног PediPed-а. На јесен смо купилe прве ципелице из GRIP`n`GO линије, а на зиму прве FLEX чизмице. Уживалe смо носећи их, раслe са њима...

 A oнда, на велику жалост, PediPed-а више није било. Поручивала сам из Канаде, планирала пут до Будимпеште, распитивала се има ли их у Словенији... све док ми драга особица није предложила да спојимо лепо и корисно, да вратимо PediPed у Београд!

Пресрећна сам што ћете моћи да купите ове дивне ципелице код нас, што ће много малих стопала да расту и развијају се здраво, са нама, сa Pedipedom! A биће их и за моју девојчицу, kад год затреба!


Дођите да растемо заједно!

Ваша, 
Лариса!

пс. Драги моји, Наташу и мене сте већ упознали, а већина зна и нашу Душицу, њу углавном виђате у поподневним часовима. Од скоро, добиле смо појачање, и то какво - Лариса нам је омогућила да поново шетамо у омиљеним Pediped ципелицама.Свратите нам на чај или кафу да проћаскамо и разменимо искуства! Хвала вам што нас подржавате и верујете у нас.

Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...