среда, 27. јул 2011.

Идете да видите бебу?





Моја беба се родила крајем јула и пошто су сви мислили да је лето већ прошло и да је боље да јој купе нешто за касније, а при томе ме нико ништа није питао, свело се на то да сам добила гомилу гардеробе за зиму са којом нисам знала шта ћу, а за лето које је трајало до краја септембра сам јој куповала стварчице само неколико дана након порођаја. Како се то десило? Наиме, мама ме је убедила да треба да јој купим само 2-3 бодића величине за 3 месеца, а све остало што ми је потребно за лето за ''барем за 6 месеци, јер бебе врло брзо све прерасту''. Пошто сам ја почела да купујем стварчице оног тренутка када сам сазнала да сам трудна, мислила сам да све имам, али као што рекох, добила сам гомилу зимских ствари и купила још већу гомилу летњих ствари, које су нам биле таман на зиму, па их никада нисмо ни носиле.



 
Дакле, мој предлог, као сада већ искусне маме, је да бебама које идете да видите, купујете величину за 3 месеца и то гардеробу за оно годишње доба у којем су рођене и маме ће вам бити захвалне.






 
Прави избор су увек потребни и никада многобројни бодићи (који се носе и касније испод друге гардеробе), шеширићи, комплетићи, као и јакнице и џемперићи који су неопходни за шетњу, јер када је најјаче сунце бебе и нису напољу, већ рано ујутру и увече када зна да буде и свеже, а користиће их и током читаве јесени.













Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...