уторак, 21. август 2012.

Више не мора да се путује у Париз по хаљине за ћерке!



За разлику од дечака, девојчице су од малих ногу оптерећене гардеробом. Још на дечијим рођенданима крену одмеравања која има лепшу хаљину. Сећам се да сам и ја маму малтретирала пред сваки рођендан. Била сам опчињена хаљинама које је носила Сара Кеј и силно сам желела такве и за себе. Међутим, у то време једини начин да ме обуче тако како желим био је да ми мама сама сашије хаљиницу. И шила је. Повремено бих добила и неку на поклон из иностранства, углавном од стрица и била јако радосна. Хаљинице какве сам ја носила нису имале друге девојчице! Никада нисам волела униформисаност и увек сам се трудила да изгледам другачије, а то покушавам да пренесем и на своју, за неколико дана, трогодишњу девојчицу. И како не знам да шијем, решила сам да јој донесем хаљинице из Париза, онакве каквих овде није било. Како сам била сигурна да постоји још довољно мама које размишљају као и ја, донела сам хаљинице и за њихове девојчице! Ипак, у сваком увозу понеки модел гардеробе дође у само једном комаду, за моју госпођицу!



Ухватите вашу девојчицу за ручицу и дошетајте до нас, испробајте све хаљине, забавите се и уколико желите, купите јој једну. Уколико ипак нисте расположени за куповину, пресвлачите се, сликајте, покупите идеју и сашите сами!



Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...