недеља, 22. новембар 2015.

Долази зима

Уколико сте до сада одлагали, нема више изговора, време је за куповину јакне. Можда и ви, као ја, не волите баш превише хладноћу, али дете мора напоље и када се температура спусти. Дакле, не можемо да утонемо у зимски сан, али можемо у топплу, зимску јакну и правац напоље!



Шта је важно када се купује зимска јакна? Претпостављам да је већини, баш као и мени, важно да буде довољно топла, непромочива и дужа, али не претерано дуга. Ипак, дете треба у њој да трчи, скаче, котрља се. Оно што ми је такође важно је и да не буде тешка, јер сам виђала многе малишане, али и оне мало веће, који у зимским јакнама ходају као да су у бурету, не могу да помере руке, а о скупљању кестења и лишћа и да не говорим. Њима у парку сигурно није забавно. Морам да питам маму да ли ми је облачила такве јакне. Можда због тога и нисам љубитељ зиме, а зимско сам дете (за мој рођендан углавном има снега).



За хладне дане смо заиста одабрали феноменалне моделе. Немојте чекати предуго, поједини модели су већ распродати, а и величине постају проблематичне. 





Добродошли у LES PETITS, Светогорска 43 у Београду или на нашу интернет презентацију, где можете одабрати и поручити производ који вам одговара. 




Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...